A SITUAZIONE
Dickensa 27, un mudernu cumplessu residenziale in Varsavia, Pulonia, hà cercatu di rinfurzà a so sicurezza, a cumunicazione è a cunvenzione per i residenti per via di soluzioni intercom avanzate. Implementendu u sistema di intercomunicazione intelligente di DNAKE, l'edificiu presenta avà integrazione di sicurezza di primu livellu, cumunicazione perfetta è una sperienza d'utilizatore elevata. Cù DNAKE, Dickensa 27 pò offre à i so residenti tranquillità è cuntrollu di accessu faciule.
A SOLUZIONE
U sistema di intercomunicazione intelligente DNAKE hè stata integrata bè cù e funzioni di sicurezza esistenti, chì furnisce una piattaforma di cumunicazione intuitiva è affidabile. A tecnulugia di ricunniscenza faciale è u monitoraghju video assicuranu chì solu e persone autorizate entranu in l'edificiu, mentre chì l'interfaccia faciule d'utilizà aiuta à simplificà l'operazioni di sicurezza. I residenti godenu avà un accessu rapidu è sicuru à l'edificiu è ponu facilmente gestisce l'accessu di l'ospiti remotamente.
VANTAGGI SOLUZIONE:
Cù u ricunniscenza faciale è u cuntrollu di l'accessu à i video, Dickensa 27 hè megliu prutettu, chì permette à i residenti di sentu sicuru è sicuru.
U sistema permette una cumunicazione chjara è diretta trà i residenti, u persunale di l'edificiu è i visitatori, migliurà l'interazzione di u ghjornu.
I residenti ponu gestisce l'ingressu di l'ospiti è i punti d'accessu remotamente usendu DNAKESmart ProApp, chì furnisce più flessibilità è cunvenzione.