A SITUAZIONE
U prugettu Cepa Evleri Incek hè implementatu in Incek, una di e regioni in via di sviluppu di Ankara, Türkiye. Ci hè un totale di 188 appartamenti in u prugettu, chì si compone di 2 blocchi verticali è 2 horizontali. Ci sò 2 + 1, 3 + 1, 4 + 1, è 5 + 1 appartamenti in u prugettu, chì si compone di 24 piani di blocchi verticali è 4 piani di blocchi horizontali. In u prughjettu di Cepa Evleri İncek, a dimensione di e residenze varieghja trà 70 metri quadrati è 255 metri quadrati. U prughjettu attrae l'attenzione cù e so strutture suciali, cumprese i parchi di i zitelli, una piscina interna, fitness, spazi verdi, è una zona di sport all'apertu. À u listessu tempu, ci hè una sicurità 24 ore è un parcheghju internu in u prugettu.
Un sistema di intercomunicazione residenziale permette una gestione perfetta di l'ingressu di i visitatori, una cumunicazione immediata è un monitoraghju centralizatu per un cuntrollu di accessu simplificatu è una sicurità rinfurzata. U prughjettu di Cepa Evleri Incek hà vultatu à DNAKE IP Intercom Solutions per un sistema automatizatu chì copre tutti i lochi per 188 appartamenti.
Prughjettu Pictures
A SOLUZIONE
CùIntercom DNAKEinstallatu à l'entrata principale, a sala di sicurezza è l'appartamenti, l'edificazioni residenziali anu avà una copertura visuale è audio cumpleta 24/7 di ogni locu. Ustazione di portadà à i residenti a capacità di cuntrullà è monitorà l'accessu à l'edificiu direttamente da u so monitoru interni o smartphone, chì permette una gestione cumpleta di l'accessu di l'ingressu di u so edifiziu.
DNAKEstazione maestrapusatu in a sala di sicurità permette à u persunale di sicurità di guardà l'entrata di l'edificiu remotamente, risponde à a chjama da a stazione di porta / monitor internu, è esse avvisatu in casu d'emergenza, etc.
Per rinfurzà a sicurità è l'accessibilità intornu à e so strutture recreative, a cumunità residenziale avia DNAKEstazione di porta compattaà l'entrata di a zona di a piscina è u centru di fitness. U pannellu faciule d'utilizazione permette à i residenti di sbloccare a porta cù una carta IC o un codice PIN.
In cerca di una soluzione intercom rinfurzata, u prughjettu hà equipatu ogni appartamentu cù DNAKE 7'' basatu in Linuxmonitori interniper accoppià cù e stazioni di porta installate à l'entrata di l'unità. U monitoru di l'internu cù un touchscreen 7'' offre à i residenti una cumunicazione video bidirezionale cristallina, sbloccare a porta remota, monitoraghju in tempu reale, cuntrolli di alarme, etc.
U RISULTU
"Vecu u sistema d'intercom DNAKE cum'è un investimentu inestimabile chì ci dà a pace di mente. Avissi ricumandemu l'intercom DNAKE à qualsiasi impresa chì cerca di maximizà a sicurità ", raves the property manager.
L'installazione perfetta, l'interfaccia intuitiva è l'affidabilità di i prudutti DNAKE li facenu a scelta chjara in Cepa Evleri İncek. Per i cumplessi residenziali chì cercanu di aumentà a sicurità, l'accessibilità è l'automatizazione, DNAKE'svideo intercomi sistemi furniscenu suluzioni cumpletu è amichevuli degne di cunsiderazione.