A SITUAZIONE
Gunes Park Evleri hè una cumunità residenziale muderna situata in a vibrante cità di Istanbul, Turchia. Per rinfurzà a sicurità è a cunvenzione per i so residenti, a cumunità hà implementatu u sistema di intercom video IP DNAKE in tuttu u locu. Stu sistema di punta furnisce una soluzione di sicurezza integrata chì permette à i residenti di gode di una sperienza di vita senza saldatura è sicura.
A SOLUZIONE
U sistema di intercomunicazione intelligente DNAKE furnisce à i residenti un accessu faciule è flessibile attraversu una varietà di metudi, cumprese u ricunniscenza faciale, codici PIN, carte IC / ID, Bluetooth, codici QR, chjavi temporanei, è più. Stu approcciu multi-faceted assicura una cunvenzione senza paragone è a pace di mente per l'utilizatori. Ogni puntu di entrata hè dotatu di u DNAKE avanzatuS615 Ricunniscenza facciale Android Door Station, chì guarantisci un accessu sicuru mentre simplificà i prucessi di entrata.
I residenti ponu dà accessu à i visitori micca solu per mezu di uE216 Monitor d'internu basatu in Linux, tipicamente installatu in ogni appartamentu, ma ancu via uSmart Proapplicazione mobile, chì permette un accessu remoto in ogni mumentu è in ogni locu, aghjunghjendu una strata extra di flessibilità.In più, a902C-A stazione principalehè comunmente installatu in ogni stanza di guardia, facilitendu a cumunicazione in tempu reale. U persunale di sicurezza pò riceve aghjornamenti istantanei nantu à l'avvenimenti di sicurezza o emergenze, impegnà in conversazioni bidirezionali cù residenti o visitatori, è cuncede accessu cumu necessariu. Stu sistema interconnessu pò ligà parechje zone, aumentendu e capacità di monitoraghju è i tempi di risposta in tutta a pruprietà, rinfurzendu infine a sicurità è a sicurità generale.