Xiamen, Cina (2 di nuvembre8u 2025) —DNUDDUèXiaomianu cunclusu cù successu a seconda fase di u so prugramma cumunu di certificazione "Smart IoT Digital Home Engineer", avanzendu u curriculum cù una più grande enfasi nantu à a cuncepzione di sistemi integrati è l'implementazione di scenarii di u mondu reale.
Basendu si nantu à e cunniscenze fundamentali furnite in a prima sessione di furmazione in uttrovi 2025, sta seconda fase s'hè cuncentrata nantu à fà passà i participanti da l'installazione di u dispusitivu à a cuncepzione di a casa intelligente à scenarii cumpleti. L'ingegneri s'anu impegnatu in un apprendimentu praticu in l'ambiente di furmazione di a casa intelligente di Xiaomi in a vita reale, affrontendu tuttu, da a cunfigurazione di u sottosistema à l'automatizazione di tutta a casa.
Migliuramenti chjave in a seconda fase:
1. Ambiente di apprendimentu immersivu
I stagiari anu travagliatu in cunfigurazioni di casa intelligente reale in a basa di furmazione di Xiaomi, passendu da a teoria à a pratica pratica in sistemi di illuminazione, sicurezza, clima è divertimentu.
2. Custruzzione di cumpetenze pratiche
Da a cunfigurazione di dispositivi individuali à l'integrazione di sistemi cumpleti per a casa, l'ingegneri anu acquistatu una sperienza pratica in a furnitura di sperienze di vita intelligente senza intoppi.
3. Certificazione ricunnisciuta da l'industria
I diplomati anu fattu l'esame ufficiale di Xiaomi "MICA Smart IoT Digital Home Engineer", ottenendu una credenziale chì convalida a cumpetenza in u settore di a casa intelligente in rapida crescita.
Cuntinuà una partenariata riescita
Dapoi u lanciu di a prima corte di certificazione, DNAKE è Xiaomi anu cuntinuatu à sviluppà una furmazione chì risponde à i bisogni di l'industria. Sta seconda fase introduce moduli avanzati in simulazione di prughjetti, impegnu di i clienti è prestazione di servizii, equipendu i prufessiunali per furnisce esperienze di casa intelligente senza intoppi è affidabili.
Impegnu per a crescita di u partenariatu
DNAKE ferma impegnata à sustene i so partenarii per mezu di a furmazione, di e risorse tecniche è di a cullaburazione in l'ecosistema. Sta iniziativa riflette una visione cumuna cù Xiaomi per prumove i talenti, migliurà a qualità di i servizii è fà avanzà l'industria di a vita intelligente.
Guardendu avanti
Guardendu versu u futuru, DNAKE cuntinuerà à raffinà è espande u so portafogliu di furmazione, à sviluppà novi percorsi d'apprendimentu è à approfonde a cullaburazione in tuttu l'ecosistema di a casa intelligente, assicurendu chì i prufessiunali stanu à l'avanguardia di l'innuvazione è sianu pienamente preparati à furnisce suluzioni intelligenti è centrate nantu à l'omu.
À propositu di DNAKE:
Fundata in u 2005, DNAKE cuncepisce è fabrica prudutti d'interfonia intelligente, di cuntrollu d'accessu è di domotica di alta qualità per applicazioni residenziali è cummerciali. Impegnata à assicurà a sicurezza è a cunvenienza di i sistemi di edifici intelligenti, DNAKE sfrutta a so piattaforma cloud, a capacità certificata GMS, u sistema Android 15, i protocolli Zigbee è KNX, è l'API aperte chì supportanu tecnulugie cum'è SIP apertu per integrà si perfettamente cù i principali ecosistemi di sicurezza mundiali è di casa intelligente, mentre espande e so soluzioni attraversu una rete mundiale di partenarii in rapida crescita. Cù 20 anni di sperienza, DNAKE hè fidata da 12,6 milioni di famiglie in più di 90 paesi. Visitawww.dnake-global.como seguitate DNAKE nant'àLinkedIn,Facebook,Instagram,X, èYouTube.



