Dapoi u focu di pneumonia causatu da u novu coronavirus, u nostru guvernu cinese hà pigliatu misure risolute è forti per prevene è cuntrullà u focu scientificamente è efficacemente è hà mantinutu una stretta cooperazione cù tutte e parti. Parechji ospedali di campu di specialità d'emergenza sò stati è sò custruiti in risposta à u focu di coronavirus.
Di fronte à sta situazione epidemica, DNAKE hà rispostu attivamente à u spiritu naziunale "L'aiutu vene da tutti l'ottu punti di a bussola per l'unicu locu in bisognu". Cù u dispiegamentu di a gestione, e filiali in tuttu u paese anu rispostu è aumentanu a dumanda di l'epidemie lucale è di pruvisti medichi. Per una migliore efficienza di trattamentu è cuntrollu di sicurezza, è ancu per l'esperienza di i pazienti di l'uspitali, DNAKE hà donatu dispositivi di intercomunicazione di l'ospedale à l'uspitali, cum'è l'Hospital Leishenshan in Wuhan, l'Hospital Sichuan Guangyuan Third People, è l'Hospital Xiaotangshan in a cità di Huanggang.
Un sistema di intercomunicazione di l'ospitale, cunnisciutu ancu u sistema di chjama di l'infermiera, pò realizà l'intercomunicazione trà u duttore, l'infermiera è u paziente. Dopu avè assemblatu i dispusitivi, u staffu tecnicu di DNAKE aiuta ancu à debug l'equipaggiu in situ. Speremu chì questi sistemi intercom porranu servizii medichi più convenienti è veloci à u staffu medico è i pazienti.
Dispositivi Intercom Hospital
Debugging di l'equipaggiu
In fronte à l'epidemie, u direttore generale di DNAKE-Miao Guodong hà dettu: In u mumentu di l'epidemie, tutte e "persone DNAKE" travaglianu cù a patria per risponde attivamente à e regulazioni pertinenti emesse da u paese è u guvernu provinciale di Fujian è a municipalità di Xiamen. Guvernu, in cunfurmità cù a ripresa di u travagliu stipulata. Mentre facemu un bonu travagliu di prutezzione di l'impiegati, faremu u nostru megliu per furnisce l'assistenza à l'istituzioni mediche pertinenti, è speremu chì ogni "retrograder" chì cumbatte in prima linea torna in modu sicuru. Cridemu fermamente chì a longa notte hè per passà, l'alba hè ghjunta, è i fiori di primavera venenu cum'è previstu ".