Parechji mesi sò passati da l'ultima aghjurnazione, u monitor d'internu basatu in Linux DNAKE 280M hè tornatu ancu megliu è più forte cù miglioramenti significativi à a sicurità, a privacy è l'esperienza d'utilizatore, facendu un monitor interni ancu più affidabile è amichevule per a sicurità di a casa. A nova aghjurnazione di sta volta include:
Esploremu ciò chì ogni aghjurnamentu hè tutta!
NUOVE CARATTERISTICHE DI SICUREZZA E PRIVACY TI METTENU IN CONTROL
New Added Automatic Roll Call Master Station
A creazione di una cumunità residenziale sicura è intelligente hè u core di ciò chì facemu. A nova funzione automatica di a stazione maestra di chiamata automaticaDNAKE 280M monitori interni basati su Linuxhè certamente un aghjuntu preziosu per rinfurzà a sicurità di a cumunità. A funzione hè pensata per assicurà chì i residenti ponu sempre ghjunghje à un concierge o guardianu in casu d'emergenza, ancu s'ellu u primu puntu di cuntattu ùn hè micca dispunibule.
Immaginendu questu, vi sò disturbati da una emergenza è pruvate à chjamà un certu concierge per aiutu, ma u guardianu ùn hè micca in l'uffiziu, o a stazione maestra hè in u telefunu o offline. Dunque, nimu puderia risponde à a vostra chjama è assiste, chì pò esse peghju. Ma avà ùn avete micca bisognu. A funzione di chiamata automatica funziona chjamendu automaticamente u prossimu concierge o guardianu dispunibule se u primu ùn risponde micca. Questa funzione hè un grande esempiu di cumu l'intercom pò migliurà a sicurità è a sicurità in e cumunità residenziale.
Ottimisazione di e chjama di emergenza SOS
Spergu chì ùn avete mai bisognu, ma hè una funzione chì deve sapè. Esse capace di signalà aiutu rapidamente è efficacemente pò fà una grande diferenza in una situazione periculosa. U scopu principale di SOS hè di fà sapè à u concierge o u guardianu di sicurità chì site in prublemi è dumandà aiutu.
L'icona SOS pò esse facilmente truvata in l'angulu superiore destra di a pantalla di casa. A stazione maestra DNAKE serà nutata quandu qualchissia attiva SOS. Cù 280M V1.2, l'utilizatori ponu stabilisce a durata di u tempu di attivazione in a pagina web cum'è 0s o 3s. Se u tempu hè stabilitu à 3s, l'utilizatori anu bisognu di mantene l'icona SOS per 3s per mandà un missaghju SOS per prevene l'attivazione accidentale.
Assicurate u vostru Monitor Internu cù Un Lock Screen
Un stratu extra di sicurità è privacy pò esse offertu da i serrature di u screnu in 280M V1.2. Cù u bloccu di u screnu attivatu, vi sarà dumandatu di inserisce una password ogni volta chì vulete sbloccare o accende u monitor d'internu. Hè bonu di sapè chì a funzione di serratura di u screnu ùn interferiscenu micca cù a capacità di risponde à e chjama o di a porta aperta.
Cucinemu a sicurità in ogni dettagliu di l'interfoni DNAKE. Pruvate à aghjurnà è attivà a funzione di bloccu di u screnu nantu à i vostri monitori interni DNAKE 280M da oghje per prufittà di i seguenti benefici:
CREATE UNA ESPERIENZA PIÙ USER-FRIENDLY
Interfaccia utente minimalista è intuitiva
Prestemu assai attenzione à i feedback di i clienti. 280M V1.2 continua à ottimisà l'interfaccia d'utilizatore per furnisce una sperienza d'utilizatore megliu, facendu più faciule è più piacevule per i residenti per interagisce cù i monitori interni DNAKE.
Rubrica telefunale scalata per una cumunicazione faciule
Chì ghjè a rubrica telefonica ? L'annuariu di intercom, ancu chjamatu annuariu intercom, permette a cumunicazione audio è video bidirezionale trà dui intercom. A rubrica telefonica di u monitor d'internu DNAKE vi aiuterà à salvà cuntatti frequenti, chì serà più faciule per catturà i vostri quartieri, rendendu a cumunicazione assai più efficace è cunvene. In 280M V1.2, pudete aghjunghje sin'à 60 cuntatti (dispositivi) à a rubrica o à quelli selezziunati, basatu nantu à a vostra preferenza.
Cumu aduprà a rubrica di l'intercom DNAKE?Andà à Phonebook, truverete una lista di cuntatti chì avete creatu. Allora, pudete scorri à traversu a rubrica per localizà qualcunu chì vo circate di ghjunghje è toccu u so nome per chjamà.Inoltre, a funzione di lista bianca di l'annuariu furnisce una strata extra di sicurità limitendu l'accessu à solu cuntatti autorizati.In altre parolle, solu l'intercoms selezziunati ponu ghjunghje à voi è altri seranu bluccati. Per esempiu, Anna hè in a lista bianca, ma Nyree ùn hè micca in questu. Anna pò chjamà mentre Nyree ùn pò micca.
Più Comodità Purtata da Trè Porte Unlock
A liberazione di a porta hè una di e funzioni vitali per i video intercom, chì aumenta a sicurità è simplifica u prucessu di cuntrollu di l'accessu per i residenti. Aghjunghje ancu comodità chì permette à i residenti di sbloccare remotamente e porte per i so visitatori senza avè da andà fisicamente à a porta. 280M V1.2 permette di sbloccare finu à trè porte dopu a cunfigurazione. Questa funzione funziona bè per assai di i vostri scenarii è esigenze.
INTEGRAZIONI DI CAMERA È OTTIMIZAZIONE
Dettagli di l'ottimisazione di a Camera
Impulsatu da una funziunalità aumentata, l'intercom IP cuntinueghja à cresce in pupularità. Un sistema di video intercom include una camera chì aiuta à i residenti à vede quale hè dumandatu l'accessu prima di cuncede u so accessu. Inoltre, u residente pò monitorà u flussu in diretta di a stazione di porta DNAKE è IPC da u so monitoru interni. Eccu alcuni dettagli chjave di l'ottimisazione di a camera in u 280M V1.2.
L'ottimisazione di a camera in u 280M V1.2 rinfurzà ancu a funziunalità di i monitori interni DNAKE 280M, facendu un strumentu utile per cuntrullà l'accessu à l'edificazioni è altre strutture.
Integrazione IPC faciule è larga
L'integrazione di l'intercom IP cù a videovigilanza hè una bella manera di rinfurzà a sicurità è u cuntrollu di l'entrate di l'edifici. Integrà sti dui tecnulugii, l'operatori è i residenti ponu monitorà è gestisce l'accessu à l'edificiu in modu più efficau chì ponu aumentà a sicurezza è impedisce l'ingressu micca autorizatu.
DNAKE gode di una larga integrazione cù e fotocamere IP, facendu una scelta fantastica per quelli chì cercanu una sperienza perfetta, è soluzioni intercomunicanti facili da gestisce è flessibili. Dopu l'integrazione, i residenti ponu vede u flussu di video in diretta da e camere IP direttamente nantu à i so monitori interni.Cuntatta cisè site interessatu in più suluzioni d'integrazione.
TEMPU DI UPGRADE!
Avemu ancu fattu uni pochi di migliure chì si riuniscenu per fà i monitori interni basati in Linux DNAKE 280M più forti chè mai. L'aghjurnà à l'ultima versione vi aiuterà sicuramente à prufittà di queste migliure è sperimentà u megliu rendimentu pussibule da u vostru monitoru interni. Sè scuntrate qualsiasi prublemi tecnichi durante u prucessu di aghjurnamentu, cuntattate i nostri esperti tecnichidnakesupport@dnake.comper aiutu.